Windows Defender OffLine אנטי וירוס על דיסק און קי או סידי

Post date: Aug 18, 2013 11:40:11 AM

לפעמים, תוכנות לא רצויות וזדוניות אחרות, כולל rootkits, נסה להתקין את עצמם במחשב. זה יכול לקרות כאשר אתה מתחבר לאינטרנט או להתקין כמה תוכנות מתקליטור, DVD, או כל מדיה אחרות. פעם אחת במחשב, תוכנה זו יכולה לרוץ באופן מיידי, או שזה יכול להופיע בזמנים לא צפויים. מנותק של Windows Defender יכול לסייע להסיר כזה קשה למצוא תוכניות זדוניות ולא רצויות בשימוש בהגדרות המזהים איומים. הגדרות הן קבצים המספקים אנציקלופדיה של איומי תוכנה פוטנציאליים. בגלל איומים חדשים מופיעים מדי יום, זה חשוב תמיד יש את ההגדרות רוב up-to-התאריך מותקנות Offline Windows Defender. חמושה בקבצי הגדרות, Windows Defender Offline יכול לזהות תוכנות זדוניות ולא רצויות, ולאחר מכן להודיע ​​לך על הסיכונים.

לשימוש לא מקוון של Windows Defender, אתה צריך לבצע ארבעה צעדים בסיסיים:

1.

הורדה של Windows Defender Offline וליצור תקליטור, DVD או כונן הבזק מסוג USB.

2.

הפעל מחדש את המחשב באמצעות התקשורת מקוונת של Windows Defender.

3.

לסרוק את המחשב לתוכנות לא רצויות וזדוניות אחרות.

4.

הסר את כל תוכנות זדוניות שנמצאה מהמחשב שלך.

Offline Windows Defender תעבור את הפרטים של ארבעה השלבים הבאים כאשר אתה משתמש בכלי. אם היית מתבקש בMicrosoft Security Essentials או Windows Defender כדי להוריד ולהפעיל Offline Windows Defender, זה חשוב לך לעשות זאת, על מנת לוודא כי הנתונים שלך והמחשב שלך לא נפגעים.

כדי להתחיל, למצוא תקליטור ריק, DVD או כונן הבזק מסוג USB עם לפחות 250 מגה בייט של שטח פנוי ולאחר מכן להוריד ולהפעיל את כלי הכלי יעזור לך ליצור את אמצעי האחסון הנשלף.

אנו ממליצים לך להוריד Offline Windows Defender וליצור את התקליטור, DVD או כונן הבזק מסוג USB במחשב שאינו נגוע בתוכנות זדוניות, תוכנות זדוניות יכול להפריע ליצירת התקשורת.

הורד את הגרסה 32 סיביות הורד את הגרסה 64 סיביות

הורדת גירסת 32BIT

הורדת גירסת 64BIT